Παρελθόν από το Παλαιό Φάληρο αποτελεί ο Phylax, το άγαλμα που μαύριζε την παραλία του Π.Φαλήρου.
Μάλιστα η γενναία αντίδραση κάποιων αντιφρονούντων κατοίκων του Π. Φαλήρου στη (πραγματική) μαγεία της τέχνης, ήταν η αρχή του τέλους του φτερωτού μεσαιωνικού- σκοταδιστικού "φύλακα" της περιοχής.
Όπως αποκάλυψε ο δημιουργός του, Κωστής Γεωργίου, μιλώντας στην εκπομπή «Απευθείας» της ΕΡΤ, «ο Phylax ξεκουράζεται σε μια αποθήκη». Ανέφερε ότι η Δήμος Παλαιού Φαλήρου του ζήτησε να επανατοποθετηθεί στη θέση του μετά τον βανδαλισμό, ωστόσο ο ίδιος επέλεξε να μη βρεθεί ξανά «στη μέση θρησκευτικών και πολιτικών παιχνιδιών».
«Η τέχνη πρέπει να καταθέτει ιδέες και να δίνει στο πολίτη την δυνατότητα να βλέπει τον κόσμο και διαφορετικά από ότι έχει συνηθίσει να τον βλέπει. Έχουμε κενό παιδείας στα εικαστικά. Ένα έργο τέχνης σε δημόσιο χώρο προσφέρει στο πολίτη σε αυτή την δύσκολη περίοδο μια εικόνα ανάσας» ανέφερε ακόμα ο Κωστής Παπαγεωργίου, ενώ αποκάλυψε ότι το έργο το έχουν ζητήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από την Κύπρο.
Καταδίκασε επίσης εκείνους «που προσπαθούν να αντλήσουν κέρδη από το φανατισμό και υπεραξία από τις πράξεις μίσους και εκφοβισμού». Δηλώνει δε, ότι «στέκει ως εγγυητής της ελευθερίας της έκφρασης και ως προστάτης της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών. Δίπλα στους καλλιτέχνες και τα δημιουργήματά τους, δίπλα στο διαφορετικό και το καινούργιο, την παράδοση και την καινοτομία».

Ypourgeio Alitheias: [Αν γινόταν με τις κυβέρνησεις ότι έγινε με τον "μάυρο¨" άγγελο του Π.Φάληρου, τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά για τη χώρα μας.] 
Share To:

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

  1. Φαίνεται περίεργο που επανήλθε σε αρκετές σελίδες μια είδηση για ένα θέμα που έχει λήξει και επί της ουσίας δεν λέει κάτι σημαντικό.Μήπως η επαναφορά της είδησης δηλώνει πρόθεση επαναφοράς και στο φυσικό επίπεδο;Άρχισε να εμφανίζεται λίγες μέρες πριν τα όσκαρ πορνό-μια θυσία με σπέρμα- που συμπίπτει να γίνουν στην ίδια περιοχή που είχε τοποθετηθεί το άγαλμα...Παλιά όταν δεν στέριωνε κάτι, έκαναν μια θυσία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή