Η Γερμανία απελευθερώνει νέα στοιχεία για θανάτους που σχετίζονται με το διοξείδιο του αζώτου,σε νέα έκθεση που έκανε η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για το Περιβάλλον της χώρας και η οποία αναφέρει ότι σχεδόν 6.000 άνθρωποι πέθαναν πρόωρα το 2014 από ασθένειες που επιδεινώνονται από το διοξείδιο του αζώτου, ένα αέριο που παράγεται από τους κινητήρες ντίζελ.

"Αυτή η μελέτη δείχνει πόσο πολύ το διοξειδίου του αζώτου βλάπτει την υγεία στη Γερμανία", δήλωσε η επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος, Maria Krautzberger.

«Πρέπει να κάνουμε τα πάντα, για να κάνουμε τον αέρα καθαρό και υγιεινό».

Πρέπει να κάνουμε λοιπόν τα πάντα, όπως προτρέπουν οι μελέτες από την Γερμανία, ώστε να μπουν στο στόχαστρο πρώτα οι κινητήρες ντίζελ και φυσικά αυτό έχει να κάνει με την σταδιακή απαγόρευση των αυτοκινήτων, αφού το πρώτο για το οποίο διαμαρτύρονται οι διαδηλωτές, είναι η χρήση των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων.

Η Ατζέντα 2030 προβλέπει, μεταξύ άλλων, την «βιώσιμη αστική ανάπτυξη». Πέραν της καταγραφής όλων των κτηρίων και του πιστοποιητικού ενεργειακής κατάστασης, επιδιώκεται η κατάργηση των αυτοκινήτων που έχουν μηχανές εσωτερικής καύσης και η προώθηση ηλεκτρονικών μέσων μαζικής μεταφοράς και ποδηλάτων, μέσω της σταδιακής απαγόρευσης της μετακίνησης σε μεγάλες αποστάσεις.

Η απαγόρευση των αυτοκινήτων θέλει τους πολίτες να μην μετακινούνται σε μεγάλες αποστάσεις, παρά μόνο μέσα στα όρια των πόλεων φυλακών, σε ακτίνα 200 μέτρων από την κατοικία τους.

ΔΕΙΤΕ Τόμο 65: "ΑΤΖΕΝΤΑ 2030" από τη σειρά ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ του Δ. Λιακόπουλου


Στο ίδιο πλαίσιο και για τον ίδιο σκοπό, ας θυμηθούμε, ότι η απαγόρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων είχε προταθεί στη Σουηδία ως μέτρο για την αντιμετώπιση των επιθέσεων των ριζοσπαστών ισλαμιστών! Φαίνεται απίστευτο, όμως μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω βίντεο στο 3:53 !



Με την πρόφαση πάλι της προστασίας του περιβάλλοντος, δίνουν και στους πολίτες της πρωτεύουσας της Νορβηγίας, επίδομα 1200 ευρώ, για να αγοράσουν ηλεκτρικά ποδήλατα. Με αυτόν τον τρόπο, η καθιέρωση του ποδηλάτου ως ατομικού μέσου μεταφοράς για μικρές και πλήρως ελεγχόμενες διαδρομές, θα επιτευχθεί ακόμα πιο γρήγορα.

Στη Γαλλία πάλι, τα αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν σήμα ότι δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον, πράσινο για τα πιο «καθαρά», έως γκρι για τα πιο ρυπογόνα. Όσα είναι ρυπογόνα, σιγά-σιγά θα απαγορεύεται να κυκλοφορούν.

Στο ίδιο πνεύμα κινούνται, η επιβολή των πράσινων φόρων για τα αυτοκίνητα σε πολλές χώρες του κόσμου και ιδιαίτερα στην ΕΕ, οι περίφημοι δακτύλιοι κυκλοφορίας στα κέντρα των πόλεων, οι κάρτες καυσαερίων και οι καταλύτες, η προώθηση των βιοκαυσίμων και κάθε είδους κινητήρα που θα λειτουργεί εναλλακτικά και με φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα.
Μια ματιά σε παγκόσμιο επίπεδο φτάνει, να επιβεβαιώσει ότι υπάρχει οργανωμένη προώθηση, είτε με την πρόφαση της προστασίας του περιβάλλοντος, είτε με διάφορες ευφάνταστες προφάσεις, ακόμα κι αυτή της ισλαμικής τρομοκρατίας, ώστε να δημιουργηθεί στον κόσμο ενοχικό σύνδρομο σχετικά με τη χρήση του αυτοκινήτου.
 Αυτή η προσπάθεια δείχνει με τη σειρά της, πως η παγκόσμια ατζέντα 2030 βρίσκεται σε καλό δρόμο, όσον αφορά την προώθησή της από τους παγκοσμιοποιητές. 
Χρησιμοποιώντας τις περίφημες έγκριτες μελέτες επιστημόνων και πανεπιστημίων, που Κύριος οίδε με τι σκεπτικό και ποιανού χρηματοδότηση διεκπεραιώθηκαν, παρασύρουν τους πολίτες που έχουν ήδη ευαισθητοποιηθεί, μέσω της προπαγάνδας από τα ΜΜΕ και την εκπαίδευση, σε μια πάλη δήθεν για το καλό του πλανήτη και για ένα καλύτερο μέλλον για την ανθρωπότητα, χωρίς να γνωρίζουν την παγίδα που έχουν στήσει τόσο έντεχνα, αυτοί που στην πραγματικότητα θέλουν την παγκόσμια εξουσία και τον έλεγχο των πάντων.
Share To:

Post A Comment:

0 comments so far,add yours