«..Η μαγεία αποτελείται από γνώση και η γνώση φέρει δύναμη. Η δύναμη που μοιράζεται είναι δύναμη χαμένη…» (Πολ Χιούσον Mastering Witchcraft)

«Ασκούμε μαγεία. Λέμε τα κατάλληλα λόγια. Και δημιουργούμε την ίδια την ζωή μέσα από το χάος. Τα πάντα σε αυτόν τον κόσμο είναι μαγεία, εκτός από το μάγο … Η ζωή και ο θάνατος ενός ανθρώπου, ήταν πολύ μικρό τίμημα, για την απόκτηση της γνώσης την οποία αναζητούσα. Για την εξουσία που θα αποκτούσα….. η συνείδηση είναι ευθύνη και βάρος και τους γλιτώσαμε από αυτό. Άγχος, απέχθεια, ενοχές. Οι οικοδεσπότες είναι πραγματικά ελεύθεροι. ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ … ΕΔΩ … ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΜΟΥ»

 (Άντονι Χόπκινς ήτοι Δρ. Ρόμπερτ Φορντ-Westworld)

Η Φήμη (Reputation) είναι το 6ο κατά σειρά άλμπουμ της Τέιλορ ΑΛΙΣΟΝ Σουίφτ, το οποίο κυκλοφόρησε στις 10 Νοεμβρίου 2017.



Υπήρξαν επίσης 2 ειδικές εκδόσεις του άλμπουμ εκτός της βασική.



Το 2ο τραγούδι του άλμπουμ με τίτλο ” … Ready For It? “ (Έτοιμος για αυτό;) κυκλοφόρησε στις 3 Σεπτεμβρίου 2017 ως διαφημιστικό σινγκλ.

Το βίντεο του τραγουδιού, κυκλοφόρησε στις 26 Οκτωβρίου.






Όλοι γνωρίζουμε, πως οι στοίχοι ενός τραγουδιού, ως επί το πλείστον, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το συνοδευτικό βίντεο. Όταν μάλιστα αναφερόμαστε σε ειδησεογραφικούς οργανισμούς, στον έντυπο τύπο, στην ψυχαγωγική βιομηχανία και τα υποχείρια (δηλ. τους καλλιτέχνες) της Ελίτ, αντιλαμβανόμαστε πως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Ουσιαστικά το παραπάνω βίντεο είναι μία σαφής αναφορά στην Τεχνητή Μετανθρώπιση ή Τρανσουμανισμό. Δηλαδή η “γενετική σχεδίαση” – “μηχανική βελτίωση ” του σώματος και της νοημοσύνης του ανθρώπου με την βοήθεια της Επιστήμης και της Τεχνολογίας.

Η δημιουργία ενός υβριδίου μισός άνθρωπο μισός μηχανή. Χωρίς συναίσθημα αλλά με υψηλότερη και πλήρως ελεγχόμενη σκέψη.

Προτάσσοντας την αρρωστημένη ψευδή αντίληψη πως ο άνθρωπος μπορεί να φτάσει την τελειότητα με κάποιον άλλο τρόπο, παρακάμπτοντας τον ίδιο τον Λόγο που είναι ο Θεός.



… Και τον Ιησού Χριστό τον Ναζωραίο – τον θεμέλιο λίθο – σεις οι πρωτοστατούντες εις την πνευματικήν οικοδομήν τον επεριφρονήσατε (Πραξ. 4,10-11 )…

Η αλχημιστική και καμπαλιστική μαγεία φαινομενικά υποχωρούν μπροστά σε μία νέα τεχνολογική επανάσταση,





ενώ ουσιαστικά πρόκειται για μία απλή μετάλλαξη των όρων. Ένας ελιγμός των εωσφοριστών, ώστε να φαίνεται πως παρουσιάζουν κάτι «καινούργιο».





«μια νέα και βελτιωμένη έκδοση λογισμικού ελέγχου του μυαλού» – Jim Keith, Saucers of the Illuminati

«Το μέσο είναι η γνώση. Ο σκοπός είναι ο έλεγχος. Πέρα από αυτό παραμένει μόνο ένα θέμα: Ποιος θα είναι ο ευεργετούμενος;» (Keith, Secret and Suppressed)

Είναι συμαντικό να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας όλης αυτής της προπαγάνδας, της «δήλωσης των προθέσεων» των πεφωτισμένων μέσω του Τύπου και της εικόνας, όπου μας δείχνουν τα πάντα χωρίς ουσιαστικά να μας λένε απολύτως τίποτα.

Ας ξεκινήσουμε από το εξώφυλλο του άλμπουμ Reputation.



Αρχικά παρατηρούμε ένα ασπρόμαυρο εξώφυλλο. Το άσπρο μαύρο, είναι ο αγαπημένος συνδυασμός των πεφωτισμένων. Συμβολίζει τη δυαδικότητα και τη βασική συνείδηση και χρησιμοποιείται σε διάφορες τελετουργίες. Η βασική συνείδηση είναι σημαντική, διότι από εκεί εγείρονται όλες οι υπόλοιπες καταστάσεις του νου. 

Αυτή η ασπρόμαυρη «δυαδικότητα», απαντάται σε πολλές μορφές. Τα ασπρόμαυρα μοτίβα, χρησιμοποιούνται επίσης ως σκανδάλες για τους σκλάβους νοητικού ελέγχου.



Ως δεύτερη παρατήρηση, το μισό εξώφυλλο ουσιαστικά παριστά μία εφημερίδα η οποία καλύπτει το ένα μάτι της Τέιλορ. Προφανής συμβολισμός ως προς το μάτι. Τι σημαίνει όμως η εφημερίδα; Είναι ένας κωδικός.

Η πυξίδα δείχνει πάντα τον Βορρά.



Ο Μασονικός πίνακας δείχνει την Ανατολή.



Διαβάζοντας τον πίνακα από αριστερά προς τα δεξιά, σχηματίζεται η λέξη NEWS. Μόνο καταυτόν τον τρόπο μπορείς να το διαβάσεις – κοιτάζοντας δηλ. τον μασονικό πίνακα.



Σχεδόν όλοι οι Λαβύρινθοι των δυτικών εκκλησιών και των χειρογράφων έχουν σαφή προσανατολισμό με την είσοδό τους πάντα στη δύση. Η είσοδός εκείνων, που βρίσκουμε στα χειρόγραφα, είναι κάτω διότι την εποχή εκείνη οι χάρτες είχαν στο πάνω μέρος την ανατολή, δηλαδή εκεί όπου σήμερα τοποθετούμε τον βορρά. Επομένως, το κάτω αντιστοιχεί στη δύση.

Ο Λαβύρινθος γινόταν αντιληπτός σαν χάρτης του κόσμου και η είσοδός του στη δύση, όπου βασιλεύει ο ήλιος, δήλωνε την διεύθυνση του θανάτου. Μ’ αυτόν τον τρόπο αναπαριστούσαν τον κόσμο της αμαρτίας, τον κόσμο που υπόκειται στον θάνατο.

Ας πάμε λίγα χρόνια πίσω. Οι τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών αγώνων του Λονδίνου το 2012, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, ως μία από τις μεγαλύτερες αν όχι η «μεγαλύτερη μασονική δημόσια επίδειξη».

Στην παρακάτω φωτογραφία, η «εφημερίδα» παρουσιάζεται στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών αγώνων του Λονδίνου.



Τι αναφέρεται στο παρακάτω απόσπασμα από τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών;



Κάτι που επισήμανε και ο Κρίστοφερ Μάρκ σε ένα άρθρο του με τίτλο «Η Μεγάλη Εξαπάτηση: Η Κλοπή της Αμερικής και του Κόσμου»

« Ο κόσμος είναι εντελώς διεφθαρμένος πέρα από τα πιο τρελά σας όνειρά. Προς το παρόν, αντιληφθείτε αυτό: Ο κόσμος που πιστεύετε ότι υπάρχει δεν υπάρχει. Ζούμε σε μια μορφή Μάτριξ, όχι διαφορετικό από τον κόσμο που απεικονίζεται στην ταινία του Τζον Κάρπεντερ, «Ζουν ανάμεσα μας». Με τη διαφορά ότι οι υψηλοί κυβερνητικοί αξιωματούχοι και οι διεθνείς τραπεζίτες είναι η ελίτ που ελέγχει όλα όσα βλέπετε και ακούτε όπως και οι εξωγήινοι που απεικονίζονται στην ταινία.»



Όμως, κάποιοι μπορεί να αντιταχθούν… έχουμε τα Μέσα Ενημέρωσης για να μας προστατεύουν από την διαφθορά. Δεν μπορεί να εξαπατηθούμε όσο υπάρχει ελεύθερος τύπος που δρα ως παρατηρητής μας. Και αυτό ακριβώς είναι το επίμαχο σημείο όπως αναφέρεται και στα πρωτόκολλα. Δεν υπάρχει ελεύθερος Τύπος!

Ο Κρίστοφερ Μάρκ συνεχίζει «Οι ειδήσεις είναι μία φάρσα. Όπως συμβαίνει με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τα οποία είναι συγκεντρωμένα προ πολλού στα χέρια των λίγων, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αγοράστηκαν και πληρώθηκαν … Ότι διαβάζετε και ότι βλέπετε σε καθημερινή βάση είναι σε μεγάλο βαθμό κατασκευασμένο. Σας λένε ψέματα κάθε μέρα.»

Στην ίδια τελετή λήξης των Ολυμπιακών του 2012, εμφανίστηκε επί σκηνής ένα τεράστιο χταπόδι.



Κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Γεωφυσικού Έτους (1957) και συγκεκριμένα στις 4 Οκτωβρίου 1957 – μετά από έναν αγώνα μεταξύ ΗΠΑ ΕΣΣΔ για το ποιος θα έχει την πρωτιά, εκτοξεύτηκε ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος της Γης, ο Σοβιετικός Σπούτνικ 1. Η ημέρα αυτή θεωρείται επίσημα ως η αρχή της εποχής του διαστήματος και όχι μόνον…. Τώρα πλέον «μύριοι οφθαλμοί» περιφέρονται γύρω από Γη.



«Η NROL-39 αντιπροσωπεύεται από το χταπόδι, ένα ευέλικτο, ευπροσάρμοστο και εξαιρετικά έξυπνο πλάσμα. Συμβολικά, οι εχθροί των Ηνωμένων Πολιτειών είναι προσπελάσιμοι ανεξάρτητα από το σημείο που επιλέγουν να κρυφτούν. [Το ρητό] “Τίποτα δεν είναι απροσπέλαστο για εμάς” προσδιορίζει αυτήν την αποστολή και την αξία που αντιπροσωπεύει στο έθνος μας και τους στρατιώτες που υποστηρίζει, οι οποίοι υπηρετούν γενναία σε ολόκληρο τον κόσμο, προστατεύοντας το έθνος μας.»Εκπρόσωπος της NRO Εθνικό Γραφείο Αναγνώρισης

Τι ακριβώς αναφέρεται στα πρωτόκολλα της Σιών;



Ένα καλό παράδειγμα, αποτελεί το λογότυπο του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων.

Το CFR είναι ένα αμερικάνικο think tank (δεξαμενή σκέψης) που ειδικεύεται στην αμερικάνικη εξωτερική πολιτική και τις διεθνείς υποθέσεις. Θεωρείται ότι είναι ένα από τα πιο σημαντικά think tank παγκοσμίως σε θέματα εξωτερικής πολιτικής και διπλωματίας. 

Ανάμεσα στα μέλη του περιλαμβάνονται ανώτεροι πολιτικοί, πάνω από μια ντουζίνα υφυπουργών, διευθυντές της CIA, τραπεζίτες, στελέχη οικονομικών οργανισμών, ισχυροί βιομήχανοι, ακαδημαϊκοί, διανοούμενοι, πρυτάνεις πανεπιστημίων, ερευνητές, δικηγόροι, καθηγητές και εξέχουσες προσωπικότητες των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Οι πρώτοι χρηματοδότες του ήταν ισχυροί οίκοι των ΗΠΑ: Rockefeller, Mellon, Harriman, Schiff, Kuhn, Loeb και Carnegie. Επίσης, το υποστήριξαν σημαντικές ξένες προσωπικότητες όπως ο εκατομμυριούχος αποικιοκράτης Sir Cecil Rhodes και οι Ευρωπαίοι τραπεζίτες Warburg και Rothschild.






Το παραπάνω λογότυπο, παλαιότερα τυπωνόταν σε κάθε επίσημη έκδοση του διμηνιαίου περιοδικού της CFR, Foreign Affairs. Στα εταιρικά μέλη του συμβουλίου, ανήκουν και πολλές εταιρείες ενημέρωσης όπως το πρακτορείο Bloomberg, Economist Intelligence Unit, το Fox News(News Corporation), το πρακτορείο Reuters (Thomson Reuters), το διεθνές πρακτορείο Time Warner Inc, η GOOGLE, η Microsoft, η ΑΤ&Τ και άλλες.

VBIQVE «παντού» → «ubique» «πανταχού παρών» ή «παντού την ίδια στιγμή»

«Τίποτα δεν είναι απροσπέλαστο για εμάς»



Ο Τύπος, δηλαδή τα Νέα – αγγλιστί News, ουσιαστικά χρησιμοποιείται ως μέσο ελέγχου και προπαγάνδας και οι πεφωτισμένοι, έχουν απλώσει την επιρροή τους (τα πλοκάμια τους) παντού.

Λευκός ίππος … λευκή ενδυμασία …



Σύμφωνα με το Masonic World.com το λευκό, το αρχικό χρώμα της μασονικής ποδιάς, θεωρείται πάντα ως έμβλημα αγνότητας και αθωότητας. Είναι το χρώμα της εκκίνησης, της τελειότητας, του σκοπού. Είναι το κατ ‘εξοχήν χρώμα του πρίγκιπα τον οποίο και λατρεύουν ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2,2 αυτοί οι «υἱοῖ τῆς ἀπειθείας» στρεβλώνουν και καπηλεύονται τα λόγια της Γραφής: ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ 9,3 και ΔΑΝΙΗΛ 7,9 .

Αρκεί να δούμε ποιος βρίσκεται πίσω από τα ισχυρά πρόσωπα που αποκαλούνται ηγέτες.



Στη διαφήμιση Lancome La Vie Est belle,



η Τζούλια Ρόμπερτς ντυμένη στα λευκά σπάει τα δεσμά με το Δημιουργό και ανεβαίνει με διαφορετικό τρόπο την κλίμακα του Ιακώβ προς το ψευδές φως, προς τον Εωσφόρο – τον πρίγκιπα του αέρα.


Β’ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 2,3-4 εἰς τὸ μὴ ταχέως σαλευθῆναι ὑμᾶς ἀπὸ τοῦ νοὸς μήτε θροεῖσθαι μήτε διὰ πνεύματος μήτε διὰ λόγου μήτε δι’ ἐπιστολῆς ὡς δι’ ἡμῶν, ὡς ὅτι ἐνέστηκεν ἡ ἡμέρα τοῦ Χριστοῦ. μή τις ὑμᾶς ἐξαπατήσῃ κατὰ μηδένα τρόπον· ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ἢ σέβασμα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ ὡς Θεὸν καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἐστὶ Θεός.



Ο κοινωνικός παρατηρητής και φιλόσοφος, Τόμας Μαν, είχε προτείνει κάποτε, πως οι άνθρωποι εσφαλμένα διδάσκονται να πιστεύουν ότι είναι απαγορευμένο και λάθος να εκθέτουν τα έργα του σκότους, ή να αποκαλύπτουν τις μηχανορραφίες των παραβατών. Ιδιαίτερα των παραβατών, οι οποίοι αν και δρουν με τρόπους καταχθόνιους. Ο εξαπατημένος κόσμος στο σύνολό του, προφανώς τους έχει σε μεγάλη εκτίμηση:

«Αυτή είναι η μυστική απόλαυση και η ασφάλεια της κόλασης, ότι δεν πρέπει να δημοσιοποιείται, ότι προστατεύεται από τον λόγο, ότι απλά υπάρχει, αλλά δεν μπορεί να δημοσιοποιηθεί στην εφημερίδα, ή να μεταφερθεί υπό οποιονδήποτε όρο, σε σημαντική γνώση.»

Πόσο ενδιαφέρουσα είναι η συνειδητοποίηση – όπως το θέτει ο Κρίστοφερ Μάρκ – ότι η κόλαση λαμβάνει “μυστική απόλαυση” στην ικανότητά της να κρατάει μυστικά.

Γιατί η μυστικότητα για τους Ιλουμινάτι έχει τόσο υψηλή αξία; Προς τί όλα αυτά τα μυστηριώδη, κωδικοποιημένα σημάδια, οι χειραψίες, τα σύμβολα, η γλώσσα και οι κωδικοί;

Ένας από τους λόγους είναι πως οι άνθρωποι που αυτοαποκαλούνται Πεφωτισμένοι, φαίνεται να προσελκύονται από το σκοτάδι, σε μυστηριώδεις διαστροφές και στο βαθύ αποκρυφισμό.

“Τίποτα δεν προκαλεί τόσο την προσοχή της διάνοιας, όσο το κάλεσμα του σκοτεινού, του απόκρυφου και του μυστήριου”, γράφει ο Πολ Χιούσον στο βιβλίο του, Mastering Witchcraft, «Η μυστικότητα θεωρείται απαραίτητη στους κόλπους των σεχτών μαγείας και η μαγεία είναι κατ’ουσίαν Ιλουμινιστική. Η μαγεία αποτελείται από γνώση και η γνώση φέρει δύναμη. Η δύναμη που μοιράζεται είναι δύναμη χαμένη. Παρόλο που έχουμε εισέλθει στην εποχή του Υδροχόου, με την ελευθερία του και την χαλάρωση των περιορισμών, ωστόσο εξακολουθεί να είναι προς το συμφέρον σας ως μάγισσα να καλύψετε ορισμένες από τις πράξεις σας με ένα συνετό πέπλο μυστικότητας.»

Για να διατηρήσουν το σάπιο και διεφθαρμένο σώμα των μυστικών τους, οι ηγέτες πεφωτισμένοι και οι διάφορες ομάδες τους, χρησιμοποιούν σύμβολα. Οι τελετουργίες – τα εθιμοτυπικά, των πεφωτισμένων βασίζονται στην επιστήμη και την τέχνη του συμβολισμού.

Εξαπατούν όχι μόνο τους «βέβηλους» (εσένα και εμένα) αλλά και την συντριπτική πλειοψηφία των μελών τους που κατατάσσονται στα χαμηλότερα επίπεδα ιεραρχίας.

Στην Εγκυκλοπαίδεια του Τεκτονισμού, ο Δρ. Άλμπερτ Μακέι, τέκτονας 33ου βαθμού, ισχυρίζεται ότι η μυστικότητα, η σιωπή και η εξαπάτηση, αποτελούν απόλυτη αναγκαιότητα, ώστε «τα μυστήρια της τέχνης μας να διατηρηθούν.»

Και η παραδοχή του Άλμπερτ Πάικ «Η Μασονία, όπως όλες οι θρησκείες, όλα τα μυστήρια, ο ερμητισμός και η αλχημεία, κρύβει τα μυστικά της από όλους εκτός από τους Ικανούς και τους Σοφούς ή τους Εκλεκτούς και χρησιμοποιεί ψευδείς εξηγήσεις και παρερμηνείες των συμβόλων της ώστε να παραπλανήσει όσους αξίζει μόνο να παραπλανηθούν. Να κρύψει την Αλήθεια, την οποία ονομάζει Φως, από εκείνους, και να τους απομακρύνει από αυτό.»

Σύμφωνα με τον συγγραφέας Λιν Φ Πέρκιν (Lynn F. Perkins), Η αληθινή σοφία είναι κρυφή και κρυμμένη, όχι μόνο από εκείνους που δεν συμμετέχουν στις Τεκτονικές Τάξεις αλλά και από εκείνους που «λαμβάνουν» τους βαθμούς και θα παραμείνει έτσι, έως ότου κάθε Μασόνος να επιδιώξει να αποκαλύψει και να βρει την Αλήθεια μόνος του. Δεν υπάρχουν ερμηνείες στο Τελετουργικό. Αυτές πρέπει να αναζητηθούν αλλού.

Οι αποκρυφιστές από όλο τον κόσμο πιστεύουν ότι, μόλις δημιουργηθεί ένα σύμβολο, αποκτά τη δική του δύναμη και παράγει ακόμα περισσότερη δύναμη όταν ένα τέτοιο σύμβολο δημιουργείται χωρίς να το γνωρίζει ο αμύητος. Η μεγαλύτερη δύναμη όλων, δημιουργείται στο σύμβολο(α) εάν οι αμύητοι δεν ανακαλύψουν ΠΟΤΕ ότι υπάρχει.

“Μέσω των συμβόλων, ο άνθρωπος καθοδηγείται και προστάζεται, να γίνει ευτυχισμένος ή άθλιος. Παντού βρίσκει τον εαυτό του περιτριγυρισμένο από σύμβολα αναγνωρισμένα ως τέτοια ή μη.” [Τόμας Καρλάιλ, Sartor Resartus (Ο Ράφτης Ξαναραμμένος)]

Προς τι όλη αυτή η αποκρυφιστική τελετουργική μωρολογία; Γιατί μερικοί από τους πλουσιότερους, σημαντικότερους και πιο διάσημους ανθρώπους του κόσμου, αποτολμούν σε κοινή θέα τις δαιμονικές και μαγικές πράξεις τους; Γιατί εσκεμμένως εκτίθονταν σε ένα τεράστιο κοινό μέσω των μεγάλων ειδησεογραφικών καναλιών, τον έντυπο τύπο, την τηλεόραση και την ψυχαγωγική βιομηχανία γενικότερα;

Ασφαλώς ώστε να δείξουν με ποιους συντάσσονται, προφανώς για να ομολογήσουν ως οπαδοί και πιστοί υπηρέτες του εωσφόρου, οπωσδήποτε για να επικοινωνήσουν κωδικώς με άλλους ομότιμους.

Μέσα σε όλα όσα έχουν αναφερθεί, ας λάβουμε κατά νου αυτό που κάποτε έγραψε ο Έντγκαρ Άλλαν Πόε, σε μια σύντομη ιστορία, [ the imp of the perverse – ο διαβολάκος της διαστροφής ], στην οποία πρότεινε ότι οι εγκληματίες συχνά έχουν μια ακατανίκητη και εμμονική επιθυμία να ομολογήσουν δημοσίως τα δόλια εγκλήματά τους.

Οι άνθρωποι αυτοί διέπονται από συναισθήματα μεγαλομανίας, θεωρούν τους εαυτούς τους παντοδύναμους, ότι είναι θεοί επομένως δε δεσμεύονται από τους κανόνες που ισχύουν για όλα τα υπόλοιπα λιγότερο «θεϊκά όντα». Δεν έχουν τύψεις συνείδησης, και δεν κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων. Ακούγεται σαν ψυχολογική περιγραφή και προφίλ πολλών πολιτικών και οικονομικών ηγετών ανά τον κόσμο.



Όντας απατεώνες και ασκούμενοι στη μαγεία, οι ψυχοπαθείς αυτοί πεφωτισμένοι είναι περισσότερο από ικανοί να στέκονται μπροστά σε κάμερες και να εκτελούν τελετουργικά μαγείας μπροστά στα μάτια μας, προσποιούμενοι πως λειτουργούν φυσιολογικά, μιας και θεωρούν ότι η τεράστια πλειοψηφία των ανθρώπων μιας κοινωνίας είναι πρόθυμα κορόιδα.

Οι σατανιστές – εωσφοριστές – λουσιφεριανοί , υπό τον τεκτονικό – ιλουμινιστικό μανδύα, είναι άρρηκτα συνδεμένοι με τον καμπαλιστικό αποκρυφισμό, που έχει τις ρίζες του στον πρώιμο Ιουδαϊκό μυστικισμό (Μέρκαμπα) ο οποίος και αφομοίωσε μεγάλο μέρος της Θεοφιλοσοφίας του Βαβυλωνιακού Ιερατείου.

Παραπάνω είχα αναφερθεί στις 2 ειδικές εκδόσεις του άλμπουμ. καθόλου τυχαία, εμφανίζεται ο αριθμός 72.

Τον βρίσκουμε στους 72 Δαίμονες της Κλείδας του Σολομώντος (Ars Goetia – Η Τέχνη της Γoητείας) και στους 72 φωτεινούς άγγελους των Καμπαλιστών Ραββίνων, οι οποίοι φορτίζονται από τα 72 ονόματα δύναμης του θεού αλλά και στην αριθμητική αξία που προσδίδουν οι καμπαλιστές του “ Ιερού Τετραγράμματου”.



66 πρόσθεσε 6 = 72 για εμάς τα «πρόβατα» τους «βέβηλους»

66 πρόσθεσε 6 = 666 για τους μασόνους 33ου βαθμού

Στο βίντεο του “… Ready For It? ” γίνεται μία επίδειξη της «τέχνης του συμβολισμού», όπως αναφέρεται παραπάνω. Οι τοίχοι βρίθουν από σύμβολα.

Για παράδειγμα, η Τέιλορ, μας δείχνει τις χρονολογίες γέννησης – την δικής της (1989) και του φίλου της Τζόι Άλγουιν (1991)



Παρακάτω, μας δείχνει τον αριθμό 13.



Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξής στο MTV το 2009, είχε πει: «Γεννήθηκα στις 13 και έκλεισα τα 13 το βράδυ της 13ης ημέρα Παρασκευή .. Το πρώτο μου άλμπουμ έγινε χρυσό σε 13 εβδομάδες. Το πρώτο μου τραγούδι που έφτασε # 1 είχε μια εισαγωγή 13 δευτερολέπτων.» Αυτά είπε εκείνη τότε. Και εάν παραμείνουμε στην επιφάνεια, θα το δεχτούμε ως έχει.

Ψαλμός 13 Εἶπεν ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ· οὐκ ἔστι Θεός.

Ο αριθμός 13 είναι ένας από τους αγαπημένους αριθμούς των Ιλουμινάτι. Είναι ο αριθμός της δοκιμασίας, του πόνου και του θανάτου. Είναι η εκδήλωση της καλής ή κακής παραγόμενης ενέργειας. Για τον καμπαλιστή, είναι η έννοια του φιδιού, του δράκου, του Σατανά και του δολοφόνου. Το δέκατο τρίτο μυστήριο της Ταρώ δεν έχει όνομα. Σηματοδοτεί την αβεβαιότητα, τον δισταγμό, την αστάθεια ή και μια μεταμόρφωση, το τέλος ενός πράγματος (τον θάνατο) και μια ανανέωση, μια ρήξη, μια πολύ σημαντική αλλαγή.

Παρακάτω η Lady Gaga μέσα στον Κύβο – σύμβολο του Κρόνου – σύμβολο του σκοτεινού ιερατείου .



και η Τέιλορ βρίσκεται μέσα σε έναν κύβο.

Η χρονολογία γέννησής της είναι 1989 = 27 = 3³ → 27 ~ 72



Για την ακρίβεια, στο βίντεο κλιπ, αυτό το υβριδικό πλάσμα που ενσαρκώνει η Τέιλορ, γεννιέται μέσα σ’ αυτόν τον κύβο που βρίσκεται σε κάποιο υπόγειο το οποίο μοιάζει εξαιρετικά με εκείνο της τηλεοπτικής σειράς WESTWORLD.



Ενώ η εμφάνισή της, μοιάζει με εκείνη της Σκάρλετ Τζοχάνσον στην ταινία «Το φάντασμα στο κέλυφος»



Το παραπάνω άρθρο συνδέεται με τα άρθρα:

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ WESTWORLD

Η Άνοδος της Επιστημονικής Δικτατορίας – Φωτίζοντας την Απόκρυφη Προέλευση του Δαρβινισμού (Μέρος 1-3)

CERN Αυτή η βδελυρή δύναμη (Μέρος 1-2)

CERN Αυτή η βδελυρή δύναμη Μέρος 3ο

I AM A.I.

Βλαντιμίρ Πούτιν: Η Γενετική Παρέμβαση μπορεί να είναι «Χειρότερη από μία πυρηνική βόμβα»

Για όσους έχουν τη διάθεση να τα μελετήσουν σε συνδυασμό με το παραπάνω άρθρο.

Ευχής έργον να συμπληρώσετε ή και να διορθώσετε την παραπάνω έρευνα.

Filarianna1

Share To:

Post A Comment:

0 comments so far,add yours