Textual description of firstImageUrl

Πώς στις μέρες μας έγινε έγκλημα το να ασπάζεσαι τον μοναχισμό ή το να είσαι straight



Είναι τελικώς έγκλημα να γίνει κάποιος καλόγερος ή μοναχή ακολουθώντας τα μονοπάτια της Ορθοδοξίας ή να είναι «στρέιτ» και να του αρέσουν οι γυναίκες αν είναι άνδρας ή το αντίστροφο να της αρέσουν οι άνδρες αν είναι γυναίκα;

Διότι η επικαιρότητα των ημερών με την χειροτονία της Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχής της Ορθοδοξίας στην Κένυα και το «σκάνδαλο» του μεγαλοπαραγωγού ταινιών του Χόλυγουντ Χάρβεϊ Γουάϊνσταιν ο οποίος κατηγορείται ότι κακοποιούσε σεξουαλικά γυναίκες που μετά από χρόνια αναδείχθηκαν σε πολύ διάσημες ηθοποιούς και αποφάσισαν να μιλήσουν για αυτό όταν έγιναν πανίσχυρες και δεν τον είχαν πλέον ανάγκη, δείχνουν ακριβώς αυτό:

Ότι όσοι ακολουθούν πιο «παραδοσιακούς» δρόμους είναι και πιο ευάλωτοι σε «αποκαλύψεις» και «κριτική»

Ως προς την Ναταλία Λιονάκη δεν θα σταθούμε στην επιλογή της αλλά στο γεγονός ότι την έκανε με ελεύθερη βούληση είναι δικαίωμά της και «γούστο της και καπέλο της»

Όλα τα εγχώρια ΜΜΕ έχουν φαγωθείν να μάθουν για πιο λόγο επέλεξε να μπει στα άδυτα της Ορθοδοξίας λες και πρόκειται για κάποια «παρα φύσιν» επιλογή. Για του λόγου το αληθές θέτουμε το εξής παλό ερώτημα:

Εάν γίνοταν δασκάλα της Γιόγκα ή εάν αποφάσιζε να προσχωρήσει στον μοδάτο στην ξενομανή Ελλάδα Βουδισμό ή Ινδουϊσμό θα γινόταν τόσος ντόρος; Θα ασχολούνταν κανείς; Ή θα υπήρχαν και τίτλοι με πολλά θαυμαστικά για την «σικάτη» επιλογή της ηθοποιού;

Η συγκεκριμένη ένιωθε πλέον ότι η κοσμική, λαϊκή ζωή δεν την εξέφραζε πλέον και επέλεξε αυτό το οποίο νιώθει ότι θα φέρει γαλήνη στην καρδιά και την ψυχή της. Ψάχνουν όλοι να βρουν τις αιτίες λες και πρόκειται για κάποια «αρρώστια», κάτι που δεν θα έκαναν εάν επρόκειτο για επιλογή ξένου φιλοσοφικού ή θρησκευτικού συστήματος.

Όσο για τον Χάρβεϊ αναρωτιόμαστε. Πώς και άρχισε το «κελάηδημα» όταν πλέον οι καριέρες των φερόμενων θυμάτων είχαν απογειωθεί και παγιωθεί;

Ας δούμε μερικές καταγγελίες

Η πιο πρόσφατη καταγγελία είναι αυτή της Κάρα Ντελεβίν και της Λέα Σεϊντού. Η Κάρα Ντελεβίν κατήγγειλε ότι την είχε καλέσει στο δωμάτιο του όπου της ζήτησε να φιλήσει μια άλλη γυναίκα, προτού επιχειρήσει ο ίδιος να τη φιλήσει στο στόμα.
«Πήγα σε μια συνάντηση μαζί του στο λόμπι ενός ξενοδοχείου μαζί με ένα σκηνοθέτη, σχετικά με μια νέα ταινία. Ο σκηνοθέτης έφυγε και ο Χάρβεϊ μου ζήτησε να μείνω και να κουβεντιάσουμε. Μόλις μείναμε μόνοι μας άρχισε να λέει για όλες τις ηθοποιούς που έχει κοιμηθεί μαζί τους και πώς τις βοήθησε στην καριέρα τους, καθώς και για άλλα απρεπή πράγματα σεξουαλικής φύσεως» εξομολογείται το μοντέλο που πλέον ασχολείται και με την ηθοποιία.

Έπειτα, όπως καταγγέλλει, την κάλεσε στο δωμάτιο του αλλά εκείνη αρνήθηκε κατευθείαν ζητώντας το αυτοκίνητο που την συνόδευε για να φύγει. Η βοηθός του όμως της είπε ότι θα αργούσε και πως θα έπρεπε να πάει στο δωμάτιο. «Εκείνη τη στιγμή ένιωσα πολύ αδύναμη και φοβισμένη αλλά δεν ήθελα να αντιδράσω έτσι, ελπίζοντας ότι έκανα λάθος για την κατάσταση». «Όταν έφτασα», συνεχίζει η Ντελεβίν, «ένιωσα ανακούφιση που βρήκα στο δωμάτιο μια άλλη γυναίκα και αμέσως σκέφτηκα ότι είναι ασφαλές. Μας ζήτησε να φιληθούμε κι εκείνη άρχισε να με πλησιάζει. Εγώ σηκώθηκα και τον ρώτησα αν ήξερε ότι μπορώ να τραγουδήσω. Κι άρχισα να τραγουδάω...Νόμιζα ότι θα κάνει καλύτερη την κατάσταση... Ήμουν τόσο αγχωμένη».

Αφού τραγούδησε, όπως λέει, είπε ξανά ότι έπρεπε να φύγει. «Με συνόδευσε στην πόρτα και στάθηκε μπροστά προσπαθώντας να με φιλήσει. Τον σταμάτησα και κατάφερα να βγω έξω», αποκαλύπτει η ίδια.

Θύμα του έπεσε και η γαλλίδα ηθοποιός Λέα Σεϊντού, η οποία αποκάλυψε σήμερα το περιστατικό. «Ξαφνικά όρμηξε πάνω μου και προσπάθησε να με φιλήσει. Έπρεπε κάπως να αμυνθώ. Είναι μεγαλόσωμος και παχύς κι έτσι έπρεπε να βάλω πολλή δύναμη για να αντισταθώ», αποκάλυψε.

Η περίπτωση της Γκούινεθ Πάλτροου ήταν μια απ' τις πρώτες σοκαριστικές καταγγελίες που έδωσαν διαστάσεις στο σκάνδαλο. Η ηθοποιός δήλωσε στους New York Times ότι ο Γουάινστάιν την είχε καλέσει στη σουίτα του, πριν τα γυρίσματα της ταινίας Emma, όπου την είχε προσλάβει για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, όταν εκείνη ήταν 22 ετών.

Εκεί, όπως κατήγγειλε, άρχισε να την αγγίζει. «Ήμουν παιδί. Ήμουν τρομοκρατημένη» είπε η ηθοποιός, που μίλησε μετά για το περιστατικό στον Μπραντ Πιτ, με τον οποίο τότε διατηρούσε δεσμό, κι εκείνος τον αντιμετώπισε.

Η άλλη πολύ ηχηρή καταγγελία ήταν αυτή της Αντζελίνα Τζολί που αποκάλυψε ότι το 1998 την παρενόχλησε σε δωμάτιο ξενοδοχείου. Όπως υποστήριξε τον απέρριψε και δεν συνεργάστηκε ποτέ ξανά μαζί του.

Η γαλλίδα ηθοποιός Florence Darel δήλωσε σε γαλλικά μέσα ενημέρωσης πως ο Γουάινστάιν της είχε υποσχεθεί πως θα τη βοηθήσει να τα καταφέρει στην Αμερική αν γινόταν «part-time» ερωμένη του. «Του είπα πως ήμουν πολύ ερωτευμένη με τον σύντροφό μου αλλά εκείνος μου είπε πως δεν έπρεπε να ανησυχώ και ότι με ήθελε για ερωμένη μόνο λίγες ημέρες του χρόνου».

Η ηθοποιός Louisette Geiss κατήγγειλε επίσης ότι ο παραγωγός την κάλεσε μεταμεσονύχτιες ώρες σε συνάντηση όπου εμφανίστηκε με μπουρνούζι και της είπε ότι θα την δεχόταν για κάποια ταινία αν τον έβλεπε να αυνανίζεται.

Στο μακρύ κατάλογο με τα πρόσωπα που κατήγγειλαν ότι παρενόχλησε ο παραγωγός είναι επίσης η γαλλίδα ηθοποιός Judith Godreche, που όπως δήλωσε την είχαν συμβουλεύσει να μην μιλήσει εναντίον του.

Αντίστοιχα και η ιταλίδα ηθοποιός Asia Argento τον κατηγόρησε ότι την ανάγκασε με τη βία σε στοματικό σεξ το 1997.

Θύμα του δηλώνει ότι έπεσε και μια αμερικανίδα δημοσιογράφος, η Lauren Sivan, που όπως κατήγγειλε πριν από δέκα χρόνια τη στρίμωξε στην κουζίνα εστιατορίου, στο οποίο ήταν μέτοχος, και αυνανίστηκε μπροστά της.

Αλλά και η βρετανίδα ηθοποιός Romola Garai κατήγγειλε ότι στα 18 της ένιωσε ότι την παρενοχλούν, έπειτα από μια συνάντηση που είχε μαζί του. «Έπρεπε λοιπόν να πάω στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του στο Savoy και εκείνος άνοιξε την πόρτα φορώντας ένα μπουρνούζι. Ήμουν μόλις 18 ετών», εξομολοείται.

Σεξ με αντάλλαγμα να πάρει ένα ρόλο κατήγγειλε η ηθοποιός Heather Graham, ενώ η συνάδελφός της Jessica Barth, το 2011 υποστηρίζει ότι την πίεσε να του κάνει μασάζ χωρίς ρούχα σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης.

Η ηθοποιός Ashley Judd ήταν μια απ' τις πρώτες γυναίκες που άνοιξαν το στόμα τους εναντίον του Γουάινστάιν και η Lauren O'Connor, πρώην υπάλληλός του, έγραψε ότι την παρενόχλησε.

Σεξουαλικά ανταλλάγματα ζήτησε επίσης και απ' την ηθοποιό Dawn Dunning, όπως κατήγγειλε η ίδια.

Θύμα του δήλωσε και η ηθοποιός Katherine Kendall, καταγγέλλοντας ότι το 1993, γδύθηκε μπροστά της χωρίς τη συναίνεσή της μέσα στο διαμέρισμά του.

Στο μεταξύ, έκτακτη συνάντηση το Σάββατο για το μέλλον του παραγωγού Χάρβεϊ Γουάινσταϊν, αναμένεται να έχουν οι οικοδεσπότες της Ακαδημίας των Όσκαρ.
Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, η οποία έχει βραβεύσει με το χρυσό της αγαλματίδιο 81 ταινίες με την υπογραφή της Miramax και της Weinstein Company, χαρακτήρισε αηδιαστικά τα όσα κατηγορείται ότι διέπραξε.

Να το θέσουμε απλά. Όλοι ξέρουν πως ανεβαίνει κάποιος ή κάποια με αστραπιαίους ρυθμούς στον χώρο του θεάματος και της τηλεόρασης παγκοσμίως και φυσικά και στην Ελλάδα.

Όποια ή όποιος θέλει να επαφύεται στο ταλέντο του περιμένει στην «μακριά ουρά» της αναμονής για να έρθει κάποτε, εάν έρεθι. η δική του σειρά. Είναι βρώμικος ο χώρος του θεάματος, το ξέρουν όλοι.

Το ζήτημα είναι γιατί ξεσπούν «σκάνδαλα» για ανθρώπους που εν πάση περιτπώση έχουν πατροπαράδοτες προτιμήσεις αντίθετα για άλλους ανθρώπους που βρίσκονται σε πολύ υψηλές θέσεις αλλά είναι «διαφορετικοί» δεν ακούγεται τίποτα;

Όσο για τα διάσημα θύματα του Γουάινσταιν καλό θα ήταν να τον είχαν καταγγείλει τότε όταν τα έπρατε αλλά η καριέρα είχε προτεραιότητα. Τώρα μετά από τόσα χρόνια η «σκιά» πέφτει το ίδιο σε αυτές όσο πέφτει και στον ίδιο.

Φυσικά όλες πλην της Άζια Αρτζέντο αρνήθηκαν ότι είχαν κάποιου είδους ερωτική συνεύρεση με τον Γουάινσταιν αλλά η απορία παραμένει. Θα ανέβαιναν τόσο γρήγορα σε έναν χώρο που υπάρχουν χιλίάδες άλλες «πρόθυμες» ηθοποιοί να ενδώσουν προκειμένου να πάρουν την θέση τους;

Για να γίνει κατανοητό αυτό ας δούμε την σημερινή καταγγελία μιας πρώην Pussycat Doll

Yποστήριξε ότι το γυναικείο συγκρότημα λειτουργούσε ως «κύκλωμα πορνείας» κι ότι τα μέλη του γκρουπ αναγκάζονταν να έχουν σεξουαλικές επαφές με διευθυντικά στελέχη της βιομηχανίας του θεάματος.

Η 33χρονη Kaya Jones με μια σειρά tweets το Σαββατοκύριακο εξαπέλυσε σφοδρά πυρά κατά μάνατζερ και διευθυντικών στελεχών ότι εκμεταλλεύονταν σεξουαλικά το συγκρότημα στο οποίο εκείνη εντάχθηκε όταν ήταν έφηβη ακόμη το 2003.

«Η δική μου αλήθεια. Δεν ήμουν σε γυναικείο γκρουπ. Ήμουν σε ένα κύκλωμα πορνείας. Α, και παράλληλα τύχαινε να τραγουδάμε και να είμαστε διάσημες. Τα λεφτά τα έβγαζαν εκείνοι στους οποίους ανήκαμε», έγραψε.

«Πόσο άσχημο ήταν ρωτά ο κόσμος. Αρκετά άσχημο για να εγκαταλείψω τα όνειρά μου, τις συναδέλφους μου στο γκρουπ κι ένα συμβόλαιο 13 εκατομμυρίων δολαρίων. Γνωρίζαμε ότι θα γίνουμε νούμερο ένα», πρόσθεσε.

Η Robin Antin, που ίδρυσε τις Pussycat Dolls, έσπευσε να απορρίψει τους ισχυρισμούς της Jones ως «αηδιαστικά γελοία ψέμματα», κατηγορώντας την ότι «αποζητεί το δικό της 15λεπτο διασημότητας».

Κι υποστήριξε ότι η Jones δεν ήταν ποτέ πραγματικό μέλος του group, αλλά μια από τις δεκάδες μουσικούς που έκαναν δοκιμαστικά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Jones καταγγέλλει κάτι τέτοιο. Το έχει ξανακάνει πριν από τουλάχιστον δέκα χρόνια, αλλά ουδέποτε κατονόμασε συγκεκριμένους άνδρες ότι εκμεταλλεύτηκαν την ίδια και τις συναδέλφους της σεξουαλικά.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε το Σαββατοκύριακο είπε ότι αποφάσισε να προβεί τώρα στις αποκαλύψεις επειδή επηρεάστηκε βαθιά από το μακελειό στη συναυλία στο Λας Βέγκας, που έγινε λίγη ώρα αφότου η ίδια αποχώρησε για να πάει σ’ ένα κοντινό μπαρ ενός φίλου της εκεί κοντά.

Οι Pussycat Dolls είναι ένα από τα πλέον εμπορικά γυναικεία συγκροτήματα όλων των εποχών και μέχρι τη διάλυσή τους το 2010 είχαν πουλήσει 53 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως.

Η Jones εγκατέλειψε το γκρουπ το 2005, μετά από μόλις δύο χρόνια συμμετοχής. Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε τα μέλη του συγκροτήματος υποχρεούνταν να κοιμούνται με διευθυντικά στελέχη:

«Για να είσαι μέλος της ομάδας πρέπει να παίζεις ομαδικά. Δηλαδή να κοιμάσαι με όποιον σου λένε. Αν δεν το κάνεις δεν έχουν τίποτε εναντίον σου. Που σημαίνει ότι αφού σε “βγάλουν στο κλαρί” ή σε εθίσουν στα ναρκωτικά, το χρησιμοποιούν εναντίον σου. Θυματοποιούν ξανά το θύμα».

Η Jones εξαπέλυσε σφοδρές κατηγορίες και κατά της Robin Antin αναφερόμενη, όπως φαίνεται, στην αυτοκτονία το 2014 της Simone Battle, μέλους των G.R.L., ενός άλλου γυναικείου συγκροτήματος που ίδρυσε η Antin.

«Θέλω να ομολογήσει η μάνα του λημεριού της κόλασης γιατί αυτοκτόνησε άλλο ένα από τα κορίτσια των γυναικείων συγκροτημάτων της. Πες στον κόσμο πώς μας διέλυσες νοητικά», έγραψε σε ένα από τα tweet της.

«Η Robin και η δισκογραφική της εταιρεία έβγαζαν όλα τα λεφτά. Εμείς ως Pussycat Dolls πληρωνόμασταν 500 δολάρια τη βομάδα, την ώρα που μας κακοποιούσαν και μας χρησιμοποιούσαν. Είναι γεγονός!»

Η Jones είπε ότι είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να μιλήσει, αλλά τα ΜΜΕ κώφευαν. Τώρα, ένιωσε ότι ήρθε η ώρα:

«Ελπίζω να βγουν κι άλλες γυναίκες και άνδρες και να μιλήσουν για την κακοποίηση που υπέστησαν και τον πόνο που ένιωσαν. Πρέπει να χύσουμε άπλετο φως σ’ αυτό το θέμα στη βιομηχανία του θεάματος».

Ακόμα κι αν αυτά ισχύουν πάλι δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι ενήλικες αυτές γυναίκες το επέλεξαν για να γίνουν πλούσιες και διάσημες.

Αυτή είναι η βιομηχανία του θεάματος. Όταν κάποιος είναι αξιοπρεπής φροντίζει να μην μπλέκει με αυτήν ή εάν θέλει να μπει θα περιμένει στην ουρά για όσο χρόνο χρειαστεί και αν...

Share on Google Plus

call me Rick

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου